سلام
سلام دوستان جزیزه من.خوبید؟
اومدم بابت غیبت چند روزه ی خودم از همتون معذرت خواهی کنم.حالم زیاد خوب نبود.
فکر کنم آنفلوانزا بود
البته الان خیلی بهترم.از همه کسانی که تو این مدت تنهام نزاشتن ممنون.
به زودی با یه شعر جدید میام و جزیره رو بروز میکنم.
+ نوشته شده در سه شنبه دوازدهم آبان ۱۳۸۸ ساعت 12:39 توسط عمیس
|