سلام دوستان و همراهان همیشگی جزیره.امروز بعد از مدتها اومدم.اومدن من مصادف شده با اولین روز

 ماه مبارک رمضان.به همین مناسبت یه شعر زیبا از استاد سید محمدرضا هاشمی زاده براتون آماده

 کردم.امیدوارم خوشتون بیاد.با کسب اجازه از استاد.

 

  آن نـوای ربنـــا در عطـر افطاری چه شد؟

  قاصـد بانک اذان این روزها، آری، چه شد

  شور وشوقـی بود با بانک مناجـات سحـــــر

 با دعـای نیمـه شبهـــا زمــزم جاری چه شد

 مـزه ی قنـــد وگــلاب ولـذت یک کاســه آب

 عطر پاک ودلنشـــین نــان ِ بـــازاری چه شد

 در نمـــاز قبل از افطــار پر از عشق وصفا

 راستی آن روسـری های قلـمـکــاری چه شد

  سفره هارنگـین ترازرنگین کمان زندگی ست 

  سادگــــی ِسفـره های گــرم افطـاری چه شد؟